onsdag 6 juni 2012

Baby shower

Ikväll ordnade vi baby shower åt Madde. Jag, Marie och Cila har suttit på fb och
smidigt planer några dagar. Och gissa att hon vart överraskad! Vi hade Christian, Ben och
Sofie som höll koll/sällskap åt Liam medan vi satt på stranden nedan om deras hus.
Jätte mysigt och trevligt var det. Vi hade lite gissningslekar. När vi tror bebisen kommer,
kön, vikt och längd. Gissa även magens omkrets. Hade en lista med dom 30 populäraste
flick och pojknamnen. Vi skulle gissa vilka 5 flick och pojknamn Madde tyckt mest om.
Det var ganska svårt. Sist men int minst så skulle vi hitta säkerhetsnålar i en skål med ris.
Tro mig det var väääldigt svårt. Cila hitta hela 7 av 20, därmed vann hon :)

Dipercake



EN överraskad Madde

Massa mumsigt

Och jo jag tog en bit tårta.... Men imorgon har jag lagat en LCHF kladdkaka jag kan 
äta med gott samvete. Tänk imorgon blir vår "lilla bebis" Ben 2 år!?
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar