måndag 4 juni 2012

Trött

Börjar kännas att man varit ensam 1 vecka. Skulle vara skönt med sovmorgon imorgon.
Jo, jag vet. Jag har lyxigt som får sova enda till 9 tiden. Men tror jag har lite sömnbrist iaf.

Anyway. Christian kommer hem imorgon och då åker vi direkt till rådgivningen med Ben.
Genast efter det ska jag på efterkoll. Handlas ska det också göras och så har Sofie klassträff
på kvällen. Så det bli ganska fullt upp imorgon.

Idag är ju min första LCHF dag. Har känt mig småhungrig hela dagen, fast jag ätit mig mätt.
Ställde mig på vågen imorse och tog en före bild. Den visas kanske när jag har en bra efter bild.
Ska försöka att int ställa mig på vågen förrän om 4 veckor.

Storstädat och tvättat har vi gjort idag. På eftermiddagen lekte vi i parken med våra kompisar
Madde och Liam. Vi utnyttjar varandras sällskap till fullo när våra karlar är på jobb.
Som hon skrev på sin blogg, så är det en win-win situation :)

Och bara för att det säkert int intresserar er så tänker jag sätta upp bilder på mina måltider idag.

frukost

lunch

mellanmål

middag
Ben mmm-ade sig genom hela måltiden.
Så kul att han tycker om grönsaker

ben såg kraa, som satt i en björk

där uppe




2 kommentarer:

  1. Om 4 veckor vill du inte se ägg och bacon till frukost, fråga Peter ;) Men det fungerar ju! Lycka till! Kanske ja kan lura Peppe att läsa din blogg och få inspis att börja igen.... hmm

    SvaraRadera
  2. jag vill int si ägg o bacon nu heller... Är int alls så förtjust i det. Men det finns andra alternativ till frulle som tur ;) Ja gör det, han kan komma med me mig o mamma. Om han vågar? ;)

    SvaraRadera