fredag 1 juni 2012

Socker

Bara för att jag int på minst 4 veckor ska äta socker så tänker jag dö en liten sockerdöd.
Har köpt både lösgodis och cokis. Några små påsar chips med. Är väldigt peppad att börja på
måndag.

Annars är det fullt upp. Jag är int dum, jag visst ju att det sku bli det. Men att båda ska skrika
och äta och annat samtidigt. Hela tiden!? Tja, det hade jag int riktigt räknat med. Kvällarna
 är värst. Ben som nojsar och vill att man ska sitta där medan han somnar. Erik som gnäller
och vill äta inför natten och har magknip. Men sen sover han ju 6-7 timmar också :)

Känner mig som en bläckfisk utan dom andra 6 armarna (eller hur många dom nu har).
Borde ha några armar till och ett till huvud och ett ben eller  två till sku också sitta bra tror jag.
Men varje dag lär jag mig nånting nytt som underlättar nästa dag en aning. Dagarna går så sjukt
fort och det är full rulle konstant. Eller förutom den magiska stunden på dagen då båda (oftast)
sover. Det är då jag hinner gå ner i varv och läsa bloggar samtidigt som jag kikar på hemmafruarna.

Fredag igen och det betyder bad och popcorn :)



Klart att simglasögonen ska va på i badet.


Nej han har int kulmage.. Hahaha

Mitt Lets Dance sällskap

1 kommentar:

  1. Dela med dig av sällskapet då :) Här är det fattigt, bara cola!

    SvaraRadera