torsdag 28 juni 2012

Sverige resan

Nu är jag hemma tillbaka. En trevlig liten minisemester hade jag.
Och så träffade jag den söta lilla minimänskan Alicia. Otroligt hur liten hon var.
Jag är ju bara van vid 4 kilos klimpar. Men det är fart och spänst i den lilla kroppen.
11 dagar gammal och hon vänd/slängd sig från mage till rygg. :) ja, hon kröp nästan
iväg. Haha. Tjock Erik var glad hela resan. Skratta och prata som han brukar.
Hans flunsa börjar lätta lite.

Köpte en ny säng åt Ben på Ikea. En riktig säng. Mest för att Erik skulle få en ordentlig
madrass och så börjar ju spjälsängen va lite liten. Får se hur det går i natt. Tror int han
ramlar ut men man vet ju aldrig så som han far på i sömnen. Det finns en liten kant längs
halva sängen så det går säkert bra.

Kusinerna

Lilla Alicia

Vi skålade med alkoholfri skumppa
och jordgubbar :)

2 kommentarer:

  1. Som sagt det var kiva att ni kom! :) Idag har Alicia invigt balkongvagnen med resultat att hon efter det var vaken i 4timmar. Hon börjar ta efter kusin Erik tror jag :)

    SvaraRadera
  2. Va kul att hon är vaken lite längre :) om hon är nöjd alltså ;) Ja vi kommer gärna igen.

    SvaraRadera