måndag 11 juni 2012

Besök

Igår efter en sovmorgon till 10(!) hämtade vi Elena från hamnen. Hon ska vara här
till på onsdag då hon hjälper mig över till fastlande :)

Ben är lite bättre, feberfri men väldigt snorig och lite gnällig. Kan int komma ihåg
när han senast skulle ha sovit till 10 men skönt med sovmorgon :)

Idag har vi varit till stan en sväng. Fixa bankkonto åt Erik, åt en glass och lekte i
skeppet. Tiden och dagarna går ännu snabbare nu när det är fint väder.

Och ni som undrar hur det går med min LCHF diet.? Tja, jag har int så mycke
ryggrad trots allt. Har fuskat lite. Ätit nån glass och på Bennes kalas märkt jag att
jag plötsligt satt med en bulle i handen. Går lixom av bara farten.
MEN jag har ändå gått ner 1,4 kg. Så det så ;) Lite mer skärpning nu bara...
Tänker int göra någo mer lovanden.

På onsdag blir det som sagt fastlande. Längtar så! Ska åka och träffa min lilla söta
guddotter Wilma. Allt för sällan vi syns. Åka till Lappvik och kolla in Idas lägenhet.
På fredag far vi men mammo till högholmen :) Ska bli så otroligt roligt!
Även kika in hos Elena och Sami i deras lägenhet nu när dom flyttas ner till Karis.

Imorgon blir det 2 månars kontroll med Erik och Christian åker på jobb igen.
Spännande att se hur mycket han nu ha växt. Han har dom senaste veckorna sovit
hela nätter. Mellan 23 och 06:30 sådär cirka. Det räknar jag som hela nätter. Då vill
han ha mat och sen sover han igen till 9 tiden. Duktig liten kille han <3


skrattar och är allmänt nöjd vår gullgris

kvällsmys




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar