tisdag 19 juni 2012

Bebisar

Det har varit en väldigt super bra vecka. Vi har gjort så mycket skoj. Plus att jag har blivit
moster till en liten tjej :) och så har min kompis Madde fått en liten kille :) var och hälsa
på dom idag ill bb. En liten söt bebis har har dom fått! Systers familj hälsar vi på nästa vecka
med mamma och Erik.

Vi har gjort så mycke roligt att jag int vet var jag ska börja så jag gör som jag brukar.
Slänger in massa bilder :)

Mommo o Benne slappa i gungan.


Vi åkade tåg till helsingfors.
Sen tog vi buss till högholmen.



Babianen sökt efter mat.


Vi åkade båtbuss tillbaka

Lekte med syssling pyssling Annie en hel kväll

Ben åt sin första Hesehamburgare

Röjde på gården. Ben är en bit efter Fia.
Han var väldigt kamouflageklädd

Var till småkusinerna i svartå och lekte

Idag på vägen hem fick han en dödskalle på
armen. Den vara i 5 sekunder före han drog ner
ärmen..

Han fick en gitarr av mommo så han drog en
enmans show på båten :)

Som tur följde mamma oss med båten till Åland. Här tog hon nästa båt tillbaka. Går int
att åka ensam med pojkarna. Ben är ännu lite för snabb och oförståndig. Men som sagt,
en riktigt trevlig och skön vecka.

På Eriks 2 månkontroll vägde han 6,5 kilo och var 64 cm lång. Alltså 2kg och 10 cm
på 2 månader! Det ni ;) Han fick också sitt första rota vaccin. Nästa gång är vid 3mån.
Då är det 2 sprutor plus rota. Bennes flunssa har han också fått. Stackars liten hostar och
nyser. Är själv ganska "full" och tung i huvudet.

En liten bild på lilla Alicia. 2910g och 48 cm var hon när hon föddes. Ska bli så
spännande att åka dit och träffa henne :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar