söndag 3 juni 2012

Bland det bästa

Erik ville int alls sova igårkväll. Först 23:30 somnade han. Var så trött så jag var nära lipen.
Ben var också seg och somna först 22! Erik åt vid halv 7 som vanligt och då kom Ben till vår
säng han också. Det finns inte något mysigare än att få sova med mina 2 små gosiga pojkar.
Vaknade sen först  klockan 9 av att gull-Ben satt och pajja mig på kinden.

Bens sena "kvällsvanor" får vi ta itu med när Christian kommer hem. Fast då vaknar han
tidigare också. Int kan ju han sova när dom andra stiger upp till skolan. Plus att han int somnar
om när Christian hämtar han från sin säng 7 tiden.

Nu ska jag försöka hinna duscha. Det kräver också lite tajmning och planering.
Fick en del LCHF produkter av Carola så ska pröva mig på lite bröd i veckan.
Lånade en receptbok av Madde så ska studera den lite.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar