torsdag 7 juni 2012

Ben 2 år!

Idag har jag gått med lipen i halsen hela dagen. Tänkt nästa börja böla i s-market när
jag handla. Så ofattbart att det redan är 2 år sen jag var med om en nära döden upplevelse. Haha
Enda tills jag hörde det där ljuvliga skrike (int så ljuvligt nu mer). Då jag låg där på operationsbordet
(19 efter att vi kom in) var jag 110% säker på att aldrig göra det igen. Då fick jag ett skratt och en kommentar jag aldrig glömmer av läkaren. Han sa att jag skulle vara tillbaka före han gick i pension.
Nåh, rätt had han :) Det har hänt mycket med när lilla beibiBen sen dess <3

Ben har haft en rolig dag med många fina presenter. Laddar upp en massa bilder nu och 2 filmsnuttar :)


2 år tidigare

1 år sen

Paket på sängen. Vi gick in och sjöng för
fullt och Ben bara snarka till svar... Men sen vakna han.

Värsting elmopon fick han av morbro Micke :)

Behöver väl int skriva ut vilket tema det var.
Tyvärr var den int alls någo så god....









Ljusen blåst han ut så snabbt att vi int riktigt hann med. Haha

3 kommentarer:

  1. Go Ben!! Han kommer nog alltid vara mosters BabyBen även när han blir teini :)

    SvaraRadera
  2. Visst e de så. Totte böckerna var populära :) Har dom alla 10 där på barnens hus?

    SvaraRadera
  3. Det kanske de har. Jag beställde via Adlibris.

    SvaraRadera