söndag 8 juli 2012

Cirkus Maximum

Alltså, jag och Madde hade dom duktigaste pojkarna ikväll. Dom var så snälla
och tyckte det var jättekul. Benne satt och klappa och skratta och ropa Jeee Wauuu :)
Det gick såå mycket bättre än vad jag trodde. Tänkte först int åka alls men nu är jag glad
att vi gjorde det. Klart att vi hade lite popcorn, godis och saft att muta med. För dom är
ju som sagt bara 2. Lite halvdåliga bilder bjuder jag på.




Den här snurrgrejen fick han ha först när vi kom hem.
                                           Kolla in det här! Helt sjukt. Det är en tjej i mitten.
                                           Sen var det 4st i bollen. Då va hon int där mer...


Dyrt är det ju att gå på Cirkus men värt varenda liten peng. Ska helt klart bli en tradition :)

Bild på min lilla stinky


Klockren pyjamas till min lilla skitnisse <3

Glad-Erik, tyvärr har han ärvt min bleka hudton.

1 kommentar:

  1. vad roligt att pojkarna skötte sig på cirkus. jag vill också gå på cirkus! Gofis är Erik!!

    SvaraRadera