onsdag 4 juli 2012

Lyckad dag

Hipp hurra för Ida idag. Nej, hon fyller int år men hon är här och hjälper mig.
Är ganska trött idag med men det underlättar massor att int behöva vara på två ställen
samtidigt. Lite gnäll igen men det tar någon dag innan man kommer in i "utan pappa"
rutiner.

Vi har haft en trevlig dag. Ben fick försenad födispresent av Ida och så var vi ner till
bergen och doppa fötterna. Nu blir det skräckfilm. Ida har en hel hög skräckisar med sig.
Eftersom jag är den enda som vill si såna filmer med henne. Men jag börjar bli lite feg.
Så fort jag hör skräckmusiken sätter jag händerna för ögonen. Men jag sitter breve i soffan
iaf och det räcker :)

Och vet ni? Idag har Ben sagt mamma lika många gånger som kakkaaa. Det tar sig ;)

Ben fick ett "bollhavs tält" av Ida

Dixie var den enda som doppa mer än fötterna :)



När man ammat för sista gången före natten så får man ta en cider.
(han vaknar först vid 6 tiden och vill äta)

1 kommentar: