söndag 1 juli 2012

Idag har vi varit flitiga i detta hus. Åtminståne om man jämför med gårdagen.
Igår gjorde vi precis noll. Eller på eftermiddan våldgästade vi Lemlandsgänget. Så
super tråkigt med regnväder och med en Ben som int vill sitta still i mer än 2 min.
Men idag vart det lite annat. Christian har målat klart garaget
och börja sätta upp stuprännorna. Under den tiden han gjorde det städade jag
här inne, färgade mitt hår och fixade Christians hår när han kom in. Kanske int verkar
vara så mycket men det är int så ofta båda hinner göra grejer samtidigt. Men vi
har haft snälla duktiga, framför allt lugna pojkar idag :)

Var till ÅSS och äta middag idag på tumis jag och Christian. Carola och Lica kom
och titta efter pojkarna. Jätte gott var det. Som alltid där :) Ignorerar totalt all potatismos
och socker jag åt. Kände mig lite som Anna i solsidan när hon bantat en dag. Haha.

Tror faktist vi ska kolla fotbollen ikväll. Bara för att vi int alls är på någe filmhumör.
Heja Italien! ;)

Smurf



Si nu va mumsigt :)

För att int prata om det här.

Söt- Erkki på mage.

5 kommentarer:

  1. Jag vill också färga håret, men orka göra det.. hmm.. Mums vad efterrätten såg god ut. Själv tog jag en isglass till efterrätt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. kom hit då så fixar jag :D jo den va riktigt asit god..

      Radera
  2. Märkte att det är bara från imac jag inte kan kommentera här, wierd! Hmm jo ja sku nog borde komma men vet inte när..så kanske ja får färga med butiksfärg nu så får du fixa det sen nåt tag :)

    SvaraRadera