måndag 16 juli 2012

I valet och kvalet

Var idag in på colorama och bläddra lite i tapetböckerna. Och nu hitta jag
en till fin tapet så nu får ni säga vad ni tycker. Vilken av dessa tycker ni sku
passa bäst. Ta i beaktande att jag kommer sätta upp nånting på väggen också.


Tycker nog bättre om den här...

                                             

                        Ben satt finkläderna på när vi åkte och hälsa på faster. Fick int ens försöka ta
                                                         av han västen innan vi gick...


6 kommentarer:

  1. Den gröna tycker jag är mysigare i en sommarstuga!! Sötis Ben :)

    SvaraRadera
  2. kan no hända att ja måst håll me om att den gröna kanski passar bättre dit :) men så dä annors e no den andra finare.. :) for han iväg me skåln på huvu o?? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp. Han hade på den hela vägen i bilen också.Först när han skulle kasta pil (sån med tarra) tog han av sig västen och skålen..

      Radera
  3. Jag tycker också att den första är kivogare till stugan! Den är väl lite ljusare? Det passar kanske bättre i en litet utrymme som en sommarstuga. Båda är nog snygga, men jag röstar på den gröna :)

    SvaraRadera
  4. Svar
    1. Ja de börjar ju luta åt det hållet..

      Radera