måndag 16 juli 2012

Kan int hålla mig!

Från att köpa barnkläder (Innan det blir missförstånd). Jag hade bestämt mig för att
int köpa något till barnen denna månad. Vill spara mina "överlopps" pengar till
massa "nödvändiga" saker till stugan. Men efter att vi varit till rådgivningen med
Erik så sprang jag in på sparhallen och såg dessa söta muminbyxor.

storlek 74 så dom int e små genast..
(det finns likadana rosa också)

Dom smaka tillåme gott ;)

Erik växer och blir större. Vågen stannade§ på 7350g och 65,5cm lång. Han har bara vuxit
1,5cm. Och det är bra! Han växer ju ur alla kläder så snabbt. När Ben var 3månader
vägde han 7035g och var 66cm lång. Göder mina barn rätt lika :) Annars var allt bara bra
med gullgubben. En spruta plus rotatec fick han. Igentligen skulle det varit två sprutor men
han är ännu int riktigt frisk så det kändes som att det fick räcka med en.

På väg till rådgivningen



Köpte  faktist lite saker till stugan också.

Myggljus och en pläd till den här soffan från ikea

Skulle villa ha vit men... Får se när vi hinner fara efter den.

3 kommentarer:

  1. Jodå du göder nog dina ungar bra! Ahaa då kanske kusinen skulle behöva ett par ljusröda muminbyxor i lite mindre storlek än 74 :)

    SvaraRadera
  2. Kanske lite mindre. Men hon lär ju växa in i dom isåfall.

    SvaraRadera
  3. d e ju likadan soffa som ja har,fast annan färg! :D

    SvaraRadera