fredag 20 juli 2012

Vampyr

Vår annars så nöjda glada lilla öörki pöörki har varit allt annat än det idag.
Han har knorra och gnällt mest hela dagen. När vi skulle åka från festen så
kände jag på skoj i munnen på han. Och kan ni gissa vad jag hitta? Jepp,
en TAND! Min lilla lilla bebis har fått sin första tand. Höger hörntand har
kommit upp. Int så konstigt att man är grinig då heller. Stackars älskling.
Han är en vampyr :) Bennes första tand var en av framtänderna i nedre käken.
Och det när han var 6 mån och 2 veckor.

Lilla gulle <3


Annars var det kul på festen. Det fanns många famnar för Erik att sitta i och
många som lekte med Benne :)  Tidigare idag kom Madde och Conny med barn
och passa Ben medan jag åkte och handla. Sen böt vi när jag kom hem. Så Liam
blev kvar medan dom handlade. Smidigt! Tack än en gång! Man är lite mer beroende
nu av andra mänskor så det är bra att man har fina vänner och släkt man kan räkna med :)

Kalasfina pojkar.


Har tyvärr ingen bild på själva närvårdaren som firades.

2 kommentarer:

  1. Stiliga pojkar! Och skall man få tänder så tidigt!!!

    SvaraRadera
  2. Tydligen ska erkki äta sininen lenkki nä han är 6 mån :)

    SvaraRadera