måndag 9 juli 2012

Ensamma igen

På eftermiddagen tog Ida Isabella hem igen. Dom här dagarna och hela veckan har
gått väldigt snabbt. Och vad mycket hjälp jag fått. Alla borde ha en kompis som Ida :)

Tänk vad bortskämd jag skulle bli om vi bodde på fastlande. Jag skulle få så mycket hjälp.
Och det sku finnas en hel hög mänskor som skulle vilja barnvakta mina pojkar. Eller att
bara åka över till mamma och äta middag. Men men, nu är det så här och bra går det med :)
Har ju faktist faster Carola och farbro Calle här som gärna passar pojkarna om jag/vi behöv det.

Imorgon ska vi hämta hem pappan i huset. Nu är han bara hemma en vecka. Nästa gång
han far på jobb så har jag inga planer och ingen som kommer hit. Åker heller int till
fastlande för dit far vi den 1.8. Nåh, det ska säkert gå bra.


Ben hämta blommor åt mig igårmorse när han och Ida var ut med Dixie.

1 kommentar:

  1. kiva att ja ha vari ti hjälp,o bara rolit ha d vari fö mej :) men lite slut e ja ju nog... :P o Dixie me,hon ligger helt flater :D

    SvaraRadera