måndag 30 juli 2012

Första doppet

Igår hände det. Jag tog årets första dopp. Jisses vad tungt det är att simma.
Armarna var som spagetti efter typ 20 simtag. Annars far det på som vanligt.
Jag har fått mjölkstockning. Så nu sitter jag med Bens yllesocka innanför bhn.
Haha. Christian stuka foten på studsmattan så nu är hans fotknöl stor som en
golfboll. Erik är krasslig. Igen. Ben far på i 1000 som vanligt.

Micke och Andreas kom hit inatt. Stannar till onsdag, då även vi tar Isabella
till Åbo för att köra upp till Ylihärmä. Kul med lite roadtrip. Ojoj det kommer
jag ångra att jag skrev. Inget kul med en väg på 4 timmar med en bil full av ungar.
Nåja roligt ska vi ha där iaf :)

 Valmamman med sin unge ;)




 Tog en pizza idag på pub niska med micke och Andreas.
Och Erik då såklart :) Nej, jag är int gravid fast det onekligen
ser ut som det...

 Gungar på vanlig gunga

Morbro Micke, även kallad draködlan.

2 kommentarer:

  1. Nämen va fin ödla

    SvaraRadera
  2. Huj för första doppet, blir nog inget för mig i år tror jag! Hoppas stockningen släpper och hälsa draködlan o company!

    SvaraRadera