onsdag 23 maj 2012

Bara en sak till

Imorse hade jag lust att spy över mammajeansen jag har haft dom senaste månaderna.
Har bara haft ett par som har varit bekväma. Och nu efter snittet har dom varit bäst
när dom int skavat mot ärret.
Så jag prövade mina vanliga jeans. Och gissa? Dom passa :-D Provade dom för
3 veckor sen men då fick jag kämpa riktigt mycke för att få fast dom och det var
allt annat än bekvämt... Men nu...

Tadaa:)
Klart att magen är hängig och så
men det hände ju en grej med magmusklerna
för 6 veckor sen.
Det lär ta ganska lång tid innan den är
som den ska...

För exakt 6 veckor sen.

3 kommentarer:

  1. Shit! Vilken förändring! Kroppen är nog konstig som klarar av att ändra tillbaka så fort, och tur är ju det :)

    SvaraRadera
  2. Fy vad orättvist! Jäklar vad jag ska ner i vikt snabbt sen, hehe.

    SvaraRadera
  3. Hot hot hot;)

    SvaraRadera