måndag 14 maj 2012

Hemmafru

Eller janå, jag har int stått och bakat eller så. Men dammsugit, tvättat golven och tvättat
mååånga maskiner tvätt. Det måst ju va fint när mannen kommer hem :) Eller åtminstone
är det ju trevligare att komma hem till ett städat hus. En ganska omöjlig uppgift i vanliga
fall men Erik sov sött på soffan och Ben såg på Bilar 2. Duktiga och snälla pojkar idag :)

När mamma var hit hämta hon också alla saker som jag plockat/ärvt från mommo.
Bland annat en fin teservice och en ljusstake från partylite. Dom har jag också hunnit
plocka ur lådan och ställt fram.

Imorgon kommer som skrivit Christian hem. Lite stolt är jag över att ha klarat det utan att
sälja en unge på torget, fått ett nervöst sammanbrott eller någe liknande. Mycke tack vare att
jag fick hjälp av mamma några dagar. Men nu väntar några dagar med roliga saker.
Imorgon ska jag till Salongen och bli klippt och sen äta lunch me tjejerna. Och på onsdag
drar jag, Christian och pojkarna till uppsala. Christian får gå med Ben i Biltema medan
jag och Öörki Pöörki handlar blommor på Plantagen. Hinner int med så mycke mer när
vi åker tillbaka med följande tur.

Den här lilla snusmumriker avfyra många leenden idag :)
Tyvärr fick jag inget på bild. Men lär ju hinna.

Servisen som jag ska fin-dricka te från, på min terass på
sommarstugan vi int har.




1 kommentar:

  1. Vad bra att åtminstone du kan åka! Men avis är jag.. superfin servis!

    SvaraRadera