onsdag 2 maj 2012

Lättare än vi trodd.

Ja, det tog ca 45 min igår innan Ben somna. 3ggr var han upp. Tredje gången märkte jag han
i hallenoch sa att han sku gå och tutta. Han svängd om och smälld fast dörren efter sig.
15min senare sov han :)Vi satt i förebyggande syfte madrasser nedan om sängen, för han far runt så mycke när han sover.Tur var det för, 2 gånger hade han fallit (5cm högt fall) ur sängen inatt. Idag på dagen steg han bara upp en gång efter att vi lagt han. Christian satt fast en ribba så nu borde
han int kunna trilla ur inatt. Int en enda gång klev han ur sängen nu ikväll och sover gör han!

Klänningen som jag hade beställt till dopet åt mig var ju såklart för liten. Suck.
Hoppas jag hinner hitta nånting annat. Annars bilr det mjukisbyxor. Haha

Såhär såg det ut igårkväll.



Målade lite på garaget idag.

Ben hoppa medans. Han är tilåme nöjd
att vara där själv :)

3 kommentarer:

  1. Vad duktig han är som somnar i sängen fast han kan stiga upp och leka istället ;) Jag surfar ockås runt för fullt efter dopkläder,får se vad man kan hitta som går på en. Meddela om du kommer i mjukisbyxor så gör jag det också ;)

    SvaraRadera
  2. Det gör jag. Men jag vart lite glad igår iaf för jag prova mina jeans jag köpt just före jag blev gravid och jag fick på dom! Fick tilåme fast dom. Det du :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det får inte jag :) Men beställde en klänning via Tradera igår så får se om den passar, då har jag iaf nåt att ta på mig, förutsatt att det är varmt :)

      Radera