måndag 7 maj 2012

Dag på stan

Imorgon åker Christian på jobb. Och jag kommer att bli galen om Ben fortsätter gnälla och gråta
över ingenting som han gjort dom senaste dagarna. Det räcker med att man sir på han så klämmer
han fram krokodiltårar. Och då ska han vara i famnen och man ska trösta och ha sig fast inget hänt.
Kan hända att han märkt att när Erik gråter så plockar vi upp han och tröstar han. Så Ben försöker
kanske med samma. Säkert någon uppmärksamhets grej.

Åkte in till stan idag med Madde för att samla lite krafter. Åt lunch på äventyrsgolfen och bollglass
på torget :) Hitta en klänning till dopet också. JEJJ! Sen gjorde vi det stora misstaget att åka till Feja.
Jamen söta jesus va fina saker dom hade. Sku lätt ha kunnat köpa halva butiken!
Såå fina barnsaker och prydnadssaker, jaa'a allt var fint! Men fattig som man är så fick jag nöja
mig med ett ljus (som doftar som det brukar göra i min gumor och gufars bastu. Måst vara någon
tvål dom hade som dofta så.) och en liten skylt till ytterdörren. Samt en ny dörrmatta.

Nu ska jag snart fixa lite gott kvällsmål, bestående av rostat bröd, grillat päron, rostade
valnötter med honung och brieost som jag äntligen får äta igen :) Måst ju skämma bort sambon
lite föra han far på jobb.

Väldigt enkel men det tycker jag om

Den är int så här ljus.


Chillar i badet.
Den där navelsträngen vill tydligen hänga
kvar tills han är 18.

Ben när han är en dryg vecka
                         
                                                   Båda vill dom ge en höger när dom badar

Erik drygt 3 veckor


7 kommentarer:

  1. De är ju så lika varandra!!! Fin klänning, jag har inte fått hem den jag beställt ännu så får se om jag får någon klänning som går på mig :)

    SvaraRadera
  2. Snyggaste klänningen i stan ju, haha! Skoja bara, men den e faktiskt skitsnygg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja just de. Usch fö den dä personalen på de ställe!

      Radera
  3. Shit, vad dom liknar varandra! Och håller med, mycket snygg klänning :)

    SvaraRadera
  4. Mkt fiina killar å klänningen nästan lika söt som hon den hänger på ;);)

    SvaraRadera
  5. Så jäkla fin du va i klänningen :) o Erik e lika tjock nu som Ben va vid 1 vecka.....Haha

    SvaraRadera