söndag 13 maj 2012

Glad Morsdag

Dagen började väldigt bra. Nämligen sovmorgon enda till klockan kvart i 9! Då först vaknade Ben.
Så det var ju en väldigt trevlig morsdagsgåva. Sen att jag också fick blombud av mina pojkar gjorde morgonen ännu bättre:)


Men skulle jag har vetat vilken tung och hemsk eftermiddag som väntat så sku jag aldrig ha stigit upp!
Det börja redan vid lunch. Ben blev galen för att han int fick äppel när jag just värmt hans mat.
Han skrek och var tokig och sku absolut int sitta på sin stol osv. Efter att han hade sovit åkte vi
till lilla holmen på picknick. Där var han jätte lydig och gullig enda tills jag sa att vi sku åka hem.
Då var det gallskrik igen. Så det sluta med att jag fick bära en sparkande och skrikade unge
och knuffa vagnen(int så lätt).
När vi kom hem var det ingen skillnad vad jag än sa så passande det int herrn. 1, 2 och 3 onödiga
strider klarar jag av men hela tiden, med allt, är mer än jag klara av just nu.
Den här konstanta ljudnivån av både mig och min son har lätt till huvuvärk. Kan int enbart skylla
på min son. Jag är tröttare än vad jag själv vill medge och det sätter sina spår på tålamodet....
Så känner mig int riktigt som den bästa mamman idag. Ska fara och sova så fort båda har somnat så kanske batterierna hinner laddas lite till imoron. För sen kommer Christian hem på tisda :)

Men oberoende hur denna dag sluta är jag ändå glad och stolt över att få fira min 2a morsdag.
Och såklart älskar jag mina pojkar, stora som små, mest av allt i världen!


Rulla några kokosbollar medan Ben sov.

Klart att krrång krrång sku vara med.




Traktorn fick också en kokosboll



Varför åka ner i rutschen när man kan hasa ner på träplanket? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar