tisdag 29 maj 2012

Kakkaa

Var ju lite glad för någon vecka sen när Ben börja säga mamma igen.
Som vanligt "hurra" man för tidigt. Mamma har blivit kakka. Kul när han
ropar kakkaaa på båten och på gården och i butiken. Han pekar på Christian
och säger pappa sen pekar han på mig och säger kakka. Känner mig väldigt
uppskattad... Haha.

Var med Erik till rådgivningen igår. Rådgivnings"tanten" undra om jag
är säker på att vi int hör hut det knakar om han. För så växer han nämligen.
61,5 cm 6100 g. Så nu sku han få sakta ner lite tycker jag. Besvarar leenden
gör han med. Nästa tid är om 2 veckor när han är 2 månader. Jessus hur tiden går!

Troll-Erik



Grävde upp några smultronplantor från
dike bakom häcken och plantera dom i en
kruka. Lite förvånad blev jag när jag kom hem
och såg att dom blomma :)


1 kommentar: