måndag 21 maj 2012

Sömnbrist

Bara för att jag skröt till Madde igår hur duktigt Erik sover på nätterna (ett 6 timmars pass)
så gjorde han ju int det förra natten... Han åt 3 ggr och var vaken ganska länge alla gånger.
Var så trött så det gjorde ont i ögonen att ha dom uppe. Halv 7 steg Christian upp med han
så jag fick sova. Och det gjorde jag till klockan 10. 

Men jag har int varit mig själv idag. Först trodde jag att dom hade graverat fel namn på
dopgåvan. Det stod Erik men jag tyckt att det borde stå Ben!? Lämnade också in ringarna
så dom blev graverade. När vi satt och åt såg jag på handen och tänkt få hjärtstopp.
Trodde jag tappat ringen. Ja, lite sådär har det varit hela dagen. Men nu är den snart slut
och jag får gå och lägga mig igen och hoppas att Erik sover som han brukar.

Istället för att sova låg han och pluta med
munnen och "skratta" Fick det på
bild men dom blev så mörka så man ser int..

Idag fick Erik vara med ute i manducan.
Köpte örhängen :)

Det bästa med denna dag var att jag konstatera att jag endast har 3 kilo kvar tills jag väger
samma som före jag blev gravid med Erik. Och 6 kilo till samma som innan Ben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar