onsdag 16 maj 2012

Nu så

Nu har jag blommor till alla krukor på gården. Det gick riktigt bra idag.
Man var ju lite skeptisk till hur Ben sku klara det men han var så duktig han kund vara.
Men utan Ipaden sku det har varit mindre roligt. Nu kund vi sitta någorlunda ifred och äta
medan han såg på bilar 2. Erik sov genom hela resan.

En liten fråga. Hur kan det vara sååå svårt att bara handla det man ska på ikea?
Det blir alltid lite extra. Fast man springer och ginar så mycket som möjligt så hinner man
ändå kasta in smått "onödigt" i gula kassen. Och när man kommer till kassan är den full!?

På Plantagen var det en mardröm. Det fanns så mycke, samtidigt som det int fanns riktigt det
jag hade tänkt. Men 45min senare var jag nöjd. Nu hoppas jag bara att det int blir så mycket frost
på nätterna mer och att blommorna jag köpt faktist är uteblommor och att dom blommar hela
sommaren. Planterade lite ikväll redan. Allt med samma planteringsjord (hoppas man kan gör så).
Hade lite för lite så jag får fixa resten imorgon.





En del av dagens "onödiga"
Och jag som sagt högt åt alla att jag int köper ljus när
man ändå int kan ha dom på.. Men tydligen gör jag det.

Jag vet att krukorna ser lite halv asiga
ut men dom får duga i år ännu.


Hitta ett litet hopfällbart sidobord
på ikea för endast 179kr.
Perfekt att ställa kaffekoppen på när man sitter i gungan :)

En bonusbild


1 kommentar:

  1. Åh, vad fina blommor och grejer! Angående Ikea, jag vet int riktigt hur det blir "liite extra" varje gång, man behöver ju så mycket :) eller så int, haha.

    SvaraRadera