fredag 18 maj 2012

Blivande Mrs Söderholm

Som några av er vet så friade jag till Christian på skottdagen. Inte så romantiskt med ett
-vill du gifta dig med mig- mess. Men han svarade jo. Jag hade önskan att han sen sku få
överraska mig med ring. (Som jag såklart själv fått välja innan) Helst riktigt genomtänkt
och romantiskt. Christian är int riktigt så jätte romantisk eller uppfinningsrik när det gäller
överraskningar.

Men igår när jag skulle lägga mig hittade jag denna på kudden. Med en lapp där det stod, att
jag från och med nu bara är hans.



Först vart jag lite sur. Jag menar, ska man int vara 2 när man förlovar sig? Ska jag förlova
mig med mig själv? Men självklart var det int så. Fick ringen som en överraskning igår och
idag åkte vi och åt på tumis till Ms Von Knorring och firade vår förlovning. Och att få sitta
och småsmutta skumppa och äta 3 rätters ifred är lika mycket värt som ringen ovan. (vitt) Guld.
Så han kan nog min blivande man;)

Mer romantiskt än så är det int i "den fula verkligheten". Inga vita hästar eller chokladdesserter
med en ring gömd i. Men tillräckligt fint, mysigt och romantisk ändå.


7 kommentarer:

  1. Vilken tur att fröken blivande fru var nöjd ändå! Jättefin ring! Den är ju lika lyxig som min vigselring. Vad skall du ha för ring till den där då :)
    Grattis!1

    SvaraRadera
  2. nåjaa! :) Grattis!! :)

    SvaraRadera
  3. Åh, i mina öron är ju det där superromantiskt (har ju lika romantisk karl jag)! Vilken fin ring det här!
    Grattis!

    SvaraRadera
  4. Äntligen hittade jag din blogg :)

    SvaraRadera
  5. Härligt att han e romantisk, det trodde jag inte ;)

    SvaraRadera