onsdag 30 maj 2012

Ingen förmiddags mänska

2 dagar nu har Ben varit hopplös när jag har varit ute med han. Igår kom han på hur han
kommer genom staketet till grannen ovanför. Dit skulle han för att stjäla bollar den lilla
busen. Det sluta med att jag (efter alla andra försök) fick släpa han tillbaka. Han skrek
och var arg, kakkaa, kakkaa, kakkaa! Tur att int någon där var hemma. Idag var det samma
skrik och galenskap när vi skulle gå in och äta lunch. Har väldigt ont i nedre magen, så jag
kan int bära på han. Har väl gjort det lite för mycket.. Men i famnen ska han han vara, jag ska
gå runt och bära på han. Gör jag int det blir det ett jäkla liv. Så han är ingen förmiddags mänska.
På eftermiddan är han lydig och snäll, så lydig och snäll en 2 åring nu kan va vill säga.

Det enda bra med 30min skrik är att både igår och idag har det sett ut så här 15 min efter lunch.

Igår

Idag


                                    Får ju int glömma att syster fyller 28 år idag! Grattis till dig här med ;)




1 kommentar:

  1. :D grattisar överallt, lyckos mig! Nå du får ju åtminstone en liten lugn stund medans BusBen sover!

    SvaraRadera