söndag 1 april 2012

+1

Nej ingen bebis!
3st "har han kommit redan" mess har jag fått idag.

Var till vårdö igår på middag till Christians mamma.
Hans kusin var också där med sina tvillingpojkar. Försökte
dra in lite babydoft så att de kanske sku sätta igång nånting, men nej.
Ben blev helt fnissig och visst int riktigt om han skulle våga röra dom
eller int. Sötis.

Idag var det baby och barnmässa, som vi alla gick på, med Liam och Madde
som sällskap. Men fy vad mycke folk det var. Kunde knappt röra sig och
varmt var det med. Några saker fick jag med mig hem i alla fall.
(vem sku ha trott det) :)

Annars är jag sur och grinig. ORKA vänta mer. Jag vet att det är vanligt
att gå över, men herregud. Det är tusen gånger jobbigare nu än med Ben.
Imorse fråga Christian om jag hade sovi gott. Han fick en mördar blick och
ett argt JO! Jag vill int sova gott, jag vill vakan mitt i natten av värkar som
gör ont!!

Köpte en gallerfilt åt han som int har nån brådska ut.
Och en Pelle kaninbok som Ben också har.
Ben fick 4 nappar och ett par vantar.

Såhär ser det ut just nu...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar