lördag 14 april 2012

Just nu

Ligger jag och ser på desperate housewives med den mest mysigaste, knysigaste och pysigaste lilla varelse som finns. Och imoron får jag åka hem till resten av mina fina :) annars går allt som det ska här. Lillis äter och äter och tja, äter! Ibland sover han också. Tyvärr har även han ganska höga toner i sitt skrik. Är han hungrig ska det vara mat NU. Sen att hans mamma också vill/behöver äta eller gå på wc, ja det skiter han i. Återstår att se om storbrors (mitt har jag hört) temperament också finns i han. Blåsljudet var borta idag! Så allt är bara bra med vår prinskorv :)

3 kommentarer:

  1. Åh, vad mysigt! Skönt att blåsljudet är borta redan, och ännu skönare att få komma hem:)
    Skit att Liam är sjuk nu.. Men hoppas han blir bra nu snart så vi kan hälsa på er snart igen!

    Passa på att mys sista dagen på semestern nu ;)

    SvaraRadera
  2. Myspys!! O hemmafruarna är också bra sällskap: jessus vad lik Ben han är!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är int klokt hu 2 bröder kan likna så grymt mycke! Imoron när ja kommer hem ska jag lägga in bild på fom båda så ska ni få gissa vem som e vem ;) christian börjar tro att jag e en hermafrodit som gör kloner av mig själv. Haha

      Radera