söndag 8 april 2012

+8

Idag har jag varit gravid i 288 dagar.
Men just idag känner jag att jag int vill att föda inatt!
Inatt vill jag sova som en stock som alla andra nätter hittills.
Verkar säkert jätte konstigt med tanke på det enda jag har tjatat
om de senaste veckorna är att jag vill FÖDA NU.

Hela helgen har ju snart gått och det ganska fort dessutom.
Orsaken till att jag vill sova inatt är att jag har så helsikes ont i ryggen!
Denna ryggsmärta vill jag int ha tillika med värkar. Tvättade vårt och Bens
sovrumsfönster och bytte gardiner. Torkade damm och tvättade 3 maskiner
tvätt. Så får ju skylla mig själv.

Sen har vår stackars lilla älskling haft jätte hemsk hosta idag. Hostattackerna har kommit
med typ 2 minuters mellanrum. Pluss feber och snuva. Så han har int kunnat
sova eller äta :( Så jag vill int lämna han nu när han är sjuk.
Det är såna här dagar som man borde komma ihåg när han är jobbig och trotsig
och skrikig osv. För hur jobbiga dom dagarna än är, så finns det inget värre än när
ens lilla älskling är så här sjuk. Tyvärr gör man ju int det. Båda är lika jobbiga och
jävliga på sitt sätt.


Pappa och sjukling vilar.
Annars händer det aldrig att han
ligger ner breve en i soffan.
Bennes rum. Dom få sekunder det får
vara städigt

5 kommentarer:

  1. usch då, hoppas han blir bättre, lillstackarn! dessutom kan du ju vänta med att föda tills imorgon hade inte någpon tippat på 9.4 :)

    SvaraRadera
  2. Idag är han bättre! Så han åt en mega bit pannkaka till lunch och nu sover han:)
    Haha, ja börjar tro att det tar en vecka till.. Han kommer ju lixom aldrig!

    SvaraRadera
  3. Stackars Ben.. skönt att det är bättre idag! Ringer dig imorgon!

    SvaraRadera
  4. Kommer vara en nyfödd baby på dopet i maj då :)
    Skall kolla med Peter när han kommer hem om vi skulle ta o komma till Åland typ sista veckan i april, tror jag att jag hade någon dag. Hälsa på om han kommit då??!! ;)samt hämta grejer som vi har där.

    SvaraRadera
  5. jo rätt så färsk åtminstone. De passar nog bra det, annars ligger vi på bb:) nånej nånej, ska ju till läkaren imoron och då blir det ju igångsättning nån dera dagen denna vecka. Hoppas jag iaf.

    Gör så Madde, fast vi hoppas att jag int svarar :)

    SvaraRadera