måndag 9 april 2012

+9

Jag fick det jag önska. Sov som en stock hela natten.
Mycket berodde på att Ben sov super med tanke på
vilken hosta han hade. Idag är han mycket bättre.

Vi såg att det skulle vara öppet hus på en gård i Lemland.
Man sku få titta på lamm och killingar. Men vi hittade int stället.
Vi var där det skulle vara en gård men vi såg bara skog...
Lite tråkigt, Ben sku ha tyckt så mycke om att titta på lammen.
Men vi kom hem och lagade kokosbollar istället :)

Trodde aldrig att jag skulle vara hemma hela påskhelgen.
Men här är jag och int känns det som att jag sku åka in ikväll/natt
heller.


Röra ihop..

...rulla i kokos...

...i munnen...
(han måsta provsmaka alla bollar)

...sen på fatet :)
Som tur, är det bra jag o Christian som kommer
att äta dom. Så det gör inget om det är
lite benne dregel på dom!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar