torsdag 5 april 2012

+5

Och flera dagar lär det bli!
Tydligen kund man int ta hål på hinnorna idag.
Har tid nästa tisdag till läkaren igen. Då först ska dom fundera vad
man kan göra! Det är lite knepigare när jag har ärret efter förra
kejsarsnittet, så vill dom int sätta igång mig medicinskt.
Och ärligt talat så vill jag ju helst, att det kommer igång av sig själv.

Nåh, nu har jag bestämt mig att int gå och vara bitter och
innåtvänd. Den som väntar på något bra, väntar alltid för länge.
Så det så. Bara så ni vet, så tänker jag int svara i telefon eller svara
på någo "har han kommit nu" mess. Jag hör av mig när det har hänt!
Kanske att jag gör ett inlägg i helgen, om jag får tråkigt.
Annars får ni, som vi, bara vänta!

Glad Påsk!

2 kommentarer:

  1. Helt rätt! Du får försöka ha en bra påsk trots allt.. Och på tisdag kommer vi hem och roar er igen :)

    SvaraRadera
  2. Det är bra det. Som det känns just nu tror ja han hålls inne en vecka till! Suck...

    SvaraRadera