onsdag 18 april 2012

När det aldrig tar slut

Började dagen som jag gjort många andra dagar tidigare dom senaste veckorna.
Nämligen med en tur till labben.
Nu angående min "graviditets diabetes". Dom glömd att ta provet på bb så jag måsta
till labben och ta det istället. Sku det ha räckt med det så sku de va okej. Men fick
samtal från bb ikväll om att ett urinprov jag lämna sista morgonen,visa på någe bakterier.
Så nu måst jag åka in och lämna ett nytt urinprov. Orka springa dit hela tiden!

Annars har det varit en bra dag. Har skrivit inbjudningarna till dopet. Nu måst jag bara
komma ihåg att skicka dom också. Lagade mjöd igår, så det tappade jag upp på flaskor.
Sofie och Batti är int här första maj så vi ska laga munkar i helgen istället.
(Jo Ela vi sparar till måndagen åt dig och Peter :) )
Började plocka in bilder i Eriks fotobok. Och så kom fotografen från tidningen och
tog bilder. Först ringde hon och ändra tid från kl 15 till 17. Sen kom hon 30min försent.
I vanliga fall sku det int göra så mycke men nu skulle Sofie på badminton till kl 18!
Vi tog det säkra före det osäkra och tog några bilder själva bara på ungarna.
Men hon hann ta några bilder. Fick tyvärr int själva välja vilken bild vi ville ha. Det tycker
jag är jätte dåligt! Så nu är det bäst för dom, att dom tar den bästa bilden.

Imorgon ska jag med Erik till hans första rådgivnings besök. Christian blir hemma
med Ben så länge. Ska bli kul och se om han nått sin födelsevikt. Jag tror nog det.

Sofie och hennes kompis fixa etiketter. 


En liten provbild. Erik tyckte det var
så tråkigt så han spydd. Haha

Han har nog ben fast dom int syns

Coola Ben :)

3 kommentarer:

  1. :D tänkte direkt oj mjöd och munkar vill jag också ha, men sen läste jag vidare :) Vilka finungar ni har!!!

    SvaraRadera
  2. hahah coola ben :D

    SvaraRadera