onsdag 4 april 2012

+4

Jaaá ni 4.4 gissare. Det sket sig för er.
Eller för mig egentligen. Här är det bara lugnt.
Man kan ju hoppas på att det är lugnet före stormen.

På rådgivningen sa hon int så mycket. Hon ansåg också
att det är onödigt för mig att bara gå och vänta. Ska ju på
en ctg kurva imorgon så hon sa att ja jag ska fösöka få
läkaren att skicka mig vidare upp till bb, där dom kan spränga
hinnorna så vattnet går. Skulle verkligen inte villa vänta tills
på tisdag då jag har en ny läkartid...

Fixade lite påskmiddag idag. (för jag tänker int va hemma över påsk)
Va ut och plocka lite videkissor och plantera några "påskblommor"
på trappan. Vi var också till Carola ikväll med lite grejer färdigt som Ben
kommer behöva sen när vi åker in. Så har även denna dag gått.




Ben och pappa hitta myror.

Dom for på en cykeltur medan
jag gick in och laga mat


mousse på vit choklad och
yoghurt med mango blev efterrätt 

Kanske int så jätte påskig mat
men gott var det:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar