tisdag 3 april 2012

+3

Jepp, hemma ännu.
Lär ju int åka in inatt heller känns det som.
Lite värkar och sammandragningar har jag haft
hela dagen men int någo mer. Men alla känningar
är ju ett steg närmare i alla fall :) Fast jag hade ju
hoppats att jag skulle vara en av dom som kom igång
inom 48 timmar.

Dagen har gått väldigt snabbt. Först var vi och handla,
sen kom Vicktor på kaffe. Efter det åkte vi ut till Madde
en sväng. Kom hem, åt middag, gick ut och nu är det kväll igen.

Ben är så gullig med alla kattor han ser. Det finns ju en hel del
i vårt område. Alla kissor får en kram och en puss. Vissa får fler.

Här är en liten tabell jag satt ihop på allas gissningar.
(förutom Idas pappas, jag vägrar föda en så stor unge (63cm 7200g) haha)





3 kommentarer:

  1. Haha, jag har INTE gissat att du ska föda 4/4 2013!

    SvaraRadera
  2. men katterna e ett bra sätt o få hem ben från parken :)

    SvaraRadera
  3. Madde: haha, de va Christian som gjord tabellen och du vet ju hur det är att ha karar att göra nånting...

    Micke: jo igår kom en katt me ända hem:)

    SvaraRadera